Saturday, 22 December 2012

PLKN !!!



nampak tajuk kat atas tu hah..yeah pLkN...sebenarnya x suke pon ckp pasal PLKN ni tapi nk wat cam mana kan kerana aku adalah salah satu calon yang dapat PLKN tu..bkak2 je laman web PLKN letak no IC and dye terus tulis camni TAHNIAH ANDA TERPILIH MENYERTAI PLKN ... huhu rasa cam nak nangis je bile dpat tau..secondly dapat tau tempat dye lagi la rasa nk nangis sbb tempat dye jauh dari umah aq...isk isk isk :'( sedih btul la..sebenarnya benda ni dh lame check pon cuma baru tulis hari ini... nak pegi PLKN nye dh la bulan januari ni..lagi berapa hari je...sedih wok !!  (●︿●)  x pe2 aq tabah org nye..haha


k lupakan pasal PLKN  ni dulu..kite enjoy2 with my friend 28 ni..huhu x sabar nye.. blurr jap -.-' 
x tau dah nak cerita ape ni..sbb tu la blurr...k la x nak cter pape ..  sudah cukup sudah cukup sampai disini saja ♫ sedap mehh suara wa...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...