Sunday 7 October 2012

blog bersawang




Hye you alls..dah lama saya tak edit blog..sebenarnya tak ada benda pon nak share..lagipun sekarang ni musim periksa..semua orang share dorang punye result kan..aida  tak nak la share sebab result tak okey pon..tu la main2 lagi.. *padan muka aku..aku memang selalu macam ni..



nampak tak gamba kat atas ni..ni hanya ilustrasi sahaja..takde kene mengena pon..aku jeles tengok kawan-kawan aku semua pandai-pandai tapi aku malas nk jeles-jeles dah..penat lorh..dah la tak nak mengaibkan orang..huhu *ntah pape kan..

tadi pergi rumah makcik..saja je pergi sebab nak lawat die dengan nenek kat sana..pastu depan rumah die ada pokok mangga..mak aku nak makan mangga so aku offer la diri untuk memanjat..*sebenarnya memang teringin sangat nak panjat pokok..

bila aku dah panjat mulalah semua adik-adik sedara nak panjat..fuhh nasib baik tak patah pokok tu..kalau tak semua masuk hospital.. Nauzubillah ! ish tak nak la..takut.bila dah panjat tu aku pon ambil la buah mangga sebanyak yang boleh..yang tinggi-tinggi tu memang takut la nak ambil..takut jatuh pulak..satu hal plak nnti.. :p

cerita pasal panjat pokok ni teringat pulak dekat kawan aku sorang tu..kesian dia excident and kaki die patah sikit..tapi sampai sekarang dia tak boleh jalan..kesian sangat ngan dia..aku suke lawat dia..aku doakan dia cepat sembuh.. :')

k bye...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...